STREET WORKOUT AKADÉMIA 1.0

Építsd fel álomfizikumodat és erőnlétedet lépésről lépésre!

Ha bármelyik kérdésre a válaszod igen, akkor jó helyen jársz!

Ki is fejtem, hogy miért.

Ahogy ígértem meg is válaszolom a kérdéseket!

Szeretnél belevágni a saját testsúlyos edzésbe de nem tudod merre indulj és hogyan kerüld el a sérüléseket?

A Street Workout Akadémia első számú küldetése az, hogy az edzeni vágyóknak átfogó tudást biztosítson az edzéstervezésről, és a Street Workout alapjairól egy olyan támogató rendszeren keresztül, aminek segítségével személyreszabott segítséget tudunk biztosítani.

A 8 szintes egymásra épülő edzésprogram, amit az 1.0 tartalmaz nem csak egy sablon videós edzésrutin, hanem konkrét lépéseken keresztül megtanítom neked, hogy hogyan szabd személyre a programot teljesen kezdő szinttől! Egy teljes keretrendszert kapsz kézhez, amit életed végéig alkalmazhatsz.

Szeretnél változtatni a fizikumodon és erőszinteden, de nem érzed magad elég motiváltnak elkezdeni?

Azon kívül, hogy egy komplett keretrendszert kapsz az edzéseidhez videós segédletekkel együtt, ezentúl kifejezett hangsúlyt fektetünk a mentális hátterére az edzésnek. Pszichológiai tananyagok segítségével megmutatom neked azt, hogy konkrétan, hogyan tudod elfelejteni a motivációra való támaszkodást hosszútávon.

Az egyik legnagyobb probléma a 21.században, hogy a fogyasztói társadalom a lehető legkönnyebb ellenállások felé tereli az embereket, ebből kifolyólag a motiváció egy rendkivül túlértékelt fogalommá vált, holott sokan még a konkrét jelentésével sincsenek tisztában.

Picit öregebbnek gondolod magad ehhez a mozgáshoz és bizonytalan vagy?

A 6 éves sportmúltam során rengeteg kérdést kaptam a kezdéssel kapcsolatosan és döbbenten hallottam, hogy 25-35 év körüliek is feltették nekem azt a kérdést, hogy nem elég öregek ők ehhez? És röviden erre a válaszom az, hogy amíg képes vagy mozogni, addig a Street Workoutot bármikor eltudod kezdeni.

Az egyetlen fontos aspektus az, hogy milyen terhelés és edzés struktúrát építesz magadnak? Nem számít sem a genetikád, sem az hogy nő vagy férfi vagy, a korod pedig főképpen nem. Mivel a sportág saját testsúlyos edzésen alapul, így az egyetlen szempont az, hogy a lehető legalkalmasabb terhelést és edzés struktúrát alakítsuk ki a megfelelő étekzéssel összekötve.

Szeretnél holisztikusan kiegyensúlyozottab, fókuszáltabb és magabiztosabb személyiség lenni?

A siker és a testedzés kapcsolata már régóta köztudott. Számos kísérlet bizonyította, hogy  a rendszeres testedzést végző emberek „hajlamosabbak” a sikerre, mint mások. Ez egyáltalán nem véletlen. A testedzés egy olyan pozitív energetikai folyamat, amelynek serkentő hatása van a szellemi tulajdonságainkra. Mint például az akaraterő, önbecsülés, céltudatosság, fókusz, felelősség tudat.

Ezek olyan tulajdonságaink, amik alapvetően meghatározzák az életünk minőségét, és ha egy területen képes vagy ezeket a tulajdonságaidat fejleszteni, akkor az az élet más területeire is hatással lesz. Már maga a tudat, hogy teszel az egészségedért és a fizikumod, erőnléted fejlesztéséért, növelni fogja az önbizalmad és a kisugárzásodat. 

Már belevágtál az edzésbe, de elakadtál a fejlődéssel?

Amint már említettem az elmúlt 6 évem egy része lényegében arról szólt, hogy embereknek segítettem a Street Workout világában boldogulni. Az egyik legérdekesebb dolog amit megfigyeltem az az volt, hogy rengetegen próbálnak youtube videókból, edzős applikációkból informálódni, de nagyon sokan leragadnak egy bizonyos szinten.

Ezt mindig egy bizonyos pontra tudtam visszavezetni, még pedig ahhoz a ponthoz, hogy a youtube videókból szimpla infó morzsákat szednek össze a legtöbben és nem áll össze a teljes kép arról, hogy miképpen lehetne exponenciálisan, kiszámíthatóan fejlődni. A Street Workout Akadémia keretein belül egy konkrét edzéstervezési struktúrát adok a kezedbe egy 8 szintes edzésprogrammal együtt, ami 27 videós rutint tartalmaz. Ezenkívül elmagyarázom az összes alapgyakorlat kivitelezési kulcspontjait, ami a jövőben meg tízszerezi a fejlődési sebességedet.

MINDEN AMIRE SZÜKSÉGED VAN EGY KURZUSBA ÖSSZESZEDVE

“A SIKERES FEJLŐDÉS KULCSA A TUDÁSBAN ÉS ANNAK ALMALMAZÁSÁBAN REJLIK NEM PEDIG A TEHETSÉGBEN VAGY GENETIKÁBAN…”

8 szintes strukturált edzésprogram

Az  SW Akadémia 1.0 nem egy sablon edzésprogramot ad a kezedbe, ami vagy beválik vagy nem, hanem egy konkrét keretrendszert, amely bevezet az edzéstervezés világába és a program ezáltal teljesen személyre szabhatóvá válik

A program 8 szintből – 27 edzésrutinból áll össze, 100+ gyakorlatból, videós formában. Bemelegítés és nyújtás rutinnal együtt. Az 1.0 program fő fókusza közé sorolható a tömegnövelés, szálkásítás, erőnlét fejlesztése egészen a kezdő szinttől a haladóig.

Érték: 119 920Ft

EDZÉSTERVEZÉS ÚTMUTATÓ

A 8 szintes program szerkezetének segítségével megmutatom neked gyakorlati videón keresztül, hogy hogyan tudod a saját szintedre és igényeidre szabni az edzésprogramot. Ez a tudás számodra örök marad.

Emellé támogató anyagrészként 2 könyvet is kapsz, ambiből az egyik 17+1 specifikus edzésmódszert is tartalmaz, amit célspecifikusan bemutatok a könyvben.

Érték: 14990 Ft

Táplálkozási szemléletmód

Ebben a modulban bemutatom neked azokat a táplálkozási elveket, amik segítségével, ha csak nincs betegséged, egyszerűen többé nem kell aggódnod a kalóriák számolgatásán.

Ezt a konkrét rendszert az elmúlt 6 évben folyamatosan fejlesztettem és most elérhetővé válik az SW Akadémia 1.0-val. Rendkívül büszke vagyok erre a modulra, hiszen az elmúlt években a táplálkozás témakörrel kapcsolatosan rengeteg kérdést kaptam a social media platformokon és most végre sikerült holisztikusan összefoglalni a legfontosabb aspektusokat.

Érték: 4790Ft

BIOHACKING - PRODUKTIVITÁS & SZEMLÉLETMÓD TRÉNING

OIyan időket élünk, amikor a produktivitási készségeknek, szokásoknak még soha nem volt ekkora értékük. Egy 2017-es kutatás szerint átlagosan egy embert minimum 10.000 impulzus ér egy nap alatt. Ebből kifolyólag az olyan szokásoknak a kialakítása, amik ugyan kihívásokkal járnak, de hosszútávon az ember ideális énjéhez adnak hozzá, rendkívül nehézzé váltak.

A fogyasztói társadalom folyamatosan a legegyszerűbb megoldások irányába próbál terelni minket, ami egyszerűen csökkenti az ellenálló és tűrő képességünket. Ebben a tréningben megtanulhatsz igazából produktív lenni!

A mentális menedzsment azt jelenti, hogy a megfelelő szemléletmóddal vágsz bele a kihívások leküzdésébe. 

Könnyű azt mondanogatni, hogy legyél motivált, vagy kitartó… A probléma az, hogy a dolgok nem úgy működnek, hogy csettintésre motiváltak és kitartóak leszünk. A legtöbb kurzusban egyáltalán nem foglalkoznak a dolgok mentális hátterével, ami oda vezet, hogy szakmailag hiába tökéletes a tananyag, hogyha az adott személy nem tud túllépni a mentális nehézségein. A szemléletmód tréning a mentális nehézségek leküzdésében fog segíteni.

Érték: 21990 Ft

Összérték: 161.690 Ft

Speciális ajánlat: 24.990 Ft

Az ajánlat nem sokára lejár és az ár emelkedik

Nap
Óra
Perc
MP

Néhány kliensem eredménye

Tóth Alvin

Alvinnal februárban kezdtünk együtt dolgozni, a cél szimplán az alaperőnlét fejlesztése volt. Tudni érdemes, hogy Judo sportmúlttal rendelkezett.  A street workoutban az alapgyakorlatok kivitelezése rendben volt, így szépen fokozatosan kezdtük el a terhelést növellni, először csak szimplán saját testsúlyos edzésmódszerekkel, majd extra súlyokat (súlymellényt) alkalmaztunk az erősítéshez. Eljuttottunk egy olyan szintre, hogy az 1 kezes húzódzkodást például 3 hét alatt megtanultuk, illetve toló gyakorlatok terén a következő cél a fal nélküli kézállást fekvőtámasz. Fal segítségével már 10 felett vagyunk jócskán, most az egyensúly fejlesztésén fogunk dolgozni. Nagyon Büszke Vagyok Alvinra, Az Elkötelezett Kitartó Munkája Miatt. Hihetetlen Erővel Rendelkezik Már Most.

Juhos Tamás

Tomival már egy picivel több mint egy éve dolgozunk együtt, és ő az a kliensem, aki konkrétan bebizonyította, hogy bármit lehetséges elérni. 167-8 cm-hez 85+ kiló párosult a kezdésünk időszakában, emellett a húzódzkodás, tolódzkodás, és különböző alap has gyakorlatok is problémát okoztak a kezdetekben számára. Mára ott tartunk Tomival, hogy terpeszben tartja a támaszmérleget, a front levert, a Muscle up már csak bemelegítés számára és a full back lever valami gyönyörű kivitelezéssel megy neki. Hatalmas tiszteletem ennek az embernek, aki tanulás, munka és család mellett ilyen eredményeket ér el.

Tömböly Ábel

Ábellel szintén februárban kezdtünk el dolgozni, az ő fő célja a Muscle up és a Kézállás elsajátítása volt. Elsősorban az alapgyakorlatainak a helyes kivitelezésén kellett dolgoznunk. Hiszen kezdésként magától kezdte el a sportágat és berögzült néhány olyan alapvető hiba, ami hosszútávon sérülésekhez és lassabb fejlődéshez vezetett volna. A következő szint az volt, hogy elkezdjük skálázni az alaperőnlétet, majd egy megfelelő szint után szépen elkezdtünk dolgozni a rávezető gyakorlatokon. Most már szépen eljutottunk a Muscle up-ig is, illetve a kézállásokból is vannak már szép tartások. Hatalmas gratuláció neki, folytatjuk ezerrel a munkát.

Perényi Dániel

Danival májusban kezdtük meg a közös munkát. Fő célja a statikus elemek fejlesztése volt, elmondása szerint a fő frusztráció az volt az ő szituációjában, hogy rengeteg midnent kipróbált az elmúlt 1-2 évben de nem sikerült előrébb jutnia. A front levernél 1 lábas és zsugor között mozgott kezdeteknél, alapvető hiányosságain kezdtünk el dolgozni és 1-2 módszer alkalmazása után, az erős alapjainak köszönhetően nagyon kiszámíthatóan tudtunk és tudunk a mai napig haladni. Ezzel párhuzamosan elkezdtük felépíteni a támaszmérleg megtanulásának alapjait és szép lassan eljutunk a terpeszig. 

Feidt Tibor

Tibivel szintén februárban kezdtünk el dolgozni, fő célja a statikus elemek fejlesztése volt. Kezdetben sok hiányosság volt az alapokkal kapcsolatosan, gy először azokon kezdtünk el dolgozni majd szépen priorizáltuk, hogy mire fókuszáljunk először és a kézállással kezdtünk. Elsősorban az eddigi berögzült rossz technikát javítottuk, illetve ezzel párhuzamosan erősítettük a toló erőt és a két ág szépen összeért, így elég gyorsan eljutottunk a kézállás fekvőtámaszig. Tibi rendkívül alázatos és precíz tanítványom a mai napig. Le a kalappal előtte. Haladunk tovább ezerrel.

Fagyas Alex

Alex Áprilisban csatlakozott a programba és teljesen az alapoktól kezdtük a dolgokat. Fő célja a első sorban a tömegnövelés volt, illetve az, hogy a jövőben különböző erőelemeket tanuljon meg. Első körben az alapgyakorlatok rávezetőivel kezdtünk, hogy az alap technikák berögzüljenek, emellett elkezdtük megemelni a kalória bevitelt és kialakítottunk egy étkezési rendszert. Az alapok elsajátítása másfél hónapot vett igénybe, majd szépen elkezdtük skálázni a terhelést, és rátértünk a specifikusabb edzésmódszerek alkalmazására is. Jelenleg 5kg plusznál járunk és nagyon szépen haladunk az erőnlét fejlesztésével is.

Kovacs Gary

Gary nagyon jó alapvető erőnléttel rendelkezett és egy ideje már űzte a sportágat, viszont statikus elemek terén nem tudott áttörő sikereket elérni, így elkezdtünk együtt dolgozni. Pár haladóbb jellegű edzésmódszer beiktatása után a konzisztens munkának köszönhetően Gary egészen a front lever húzódzkodásig és a terpesz front leverig jutott el a programmal.

Blaise Bowly

Blaise egy elfoglalt vállalkozó, akinek arra volt szüksége, hogy egy komplett keretrendszert építsünk az edzései köré, amivel neki időt tudunk spórolni. Fő célja az akrobatikus elemek megtanulása és az erőelemek fejlesztése volt. Sok alapvető kivitelezésbeli dolgot kellett eleinte rendbe tennünk, viszont ezután Blaise nagyon könnyen alkalmazkodott a haladóbb rendszerhez, és rendkívül gyorsan tanult meg új akrobatikus elemeket, ezek mellett pedig kiemelkedően sikerült erősödnünk a toló jellegű gyakorlatokban.

Varga Bence

Az Akadémia alapítójáról...

Kiss Bence vagyok, sportedző, háromszoros Magyar Street Workout Bajnok.

Az elmúlt 3 évben több mint 70 embert mentoráltam online, és a sportági személyes, illetve szakmabeli tapsztalataimon túl rengeteget tanultam az emberek személyes igényeiről, problémáiról.

Több mint 6 éve vagyok jelen a Social Mediában és az összességet tekintve több mint 90.000 követővel rendelkezek. 

Mivel ez egy elég magas szám így elég könnyű volt megtanulnom azt, hogy igenis felelősséggel tartozom ezekért az emberekért.

Már több éve napi szinten kapom a kérdéseket, amik a legtöbb esetben rendkívül személyre szabottak edzéssel kapcsolatosan, viszont mindig is volt bennem egy rossz érzés a válaszaim után, mert azt éreztem, hogy sokkal de sokkal több értéket és segítséget tudnék adni egy 5-7 soros üzenetnél.

Őszintén… Belefáradtam…

Ezért úgy döntöttem 2019-ben, hogy elkezdem a legtöbbet feltett kérdések listáját összegyűjteni, és készítek egy komplett válaszlistát, majd írok belőlük egy komplett könyvet.

A könyv tudástárát továbbfejlesztve készült el a Street Workout akadémia, aminek keretein belül kezdetben 8 szintes edzésprogram készült el 27 edzésrutinnal és 120+ gyakorlattal. Ezekhez pedig komplett személyreszabhatósági útmutatót készítettem.

Az edzésrutinok vizuális illusztrációval lettek ellátva, aminek segítségével egy gyakorlatnál tudni fogod a helyes kivitelezés támpontjait, illetve az izomcsoportokat, amikre dolgozol. Illetve nyilván a kiszabott ismétlés és szériaszámokat is.

Az Akadémia anyagai folyamatosan frissülni 

GOLYÓÁLLÓ ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA

Mivel teljes szívemből bízok a saját tudásomban és tudom, hogy milyen eredményeket értem el a klienseimmel, így magabiztosan biztosítok 60 napos elégedettségi és pénz visszafizetési garanciát!

Ennek a menete a következő! 

  1. Jelzed nekem, hogy nem vagy elégedett a tananyagokkal ezen az e-mailen: info@kissbence.hu
  2. Egy online meeting keretein belül minden kérdésed megválaszolom és összeállítunk neked egy személyre szabott edzésprogramot
  3. Ha meetinggel és a programmal sem vagy elégedett, visszafizetem az teljes összeget + 3000 Forintot az eredeti összegen felül!

Összérték: 161.690 Ft

Speciális ajánlat: 24.990 Ft

Az ajánlat nem sokára lejár és az ár emelkedik

Nap
Óra
Perc
MP